Varit sjuk

Blev sjuk i fredagskväll och sen dess har jag typ legat och varit halvdöd, fy satan så dåligt jag mått! Men idag är det mycket bättre, nu har jag bara en väldigt irriterande rethosta och lite täppt näsa...
Skönt det är när vädret går åt rätt håll iallafall, känns som vår nu;) Så då blir man på bra humör:)
I lördags gjorde ju jag och Lotta klart vårat "bås" där vi ska stå med våra mörbler och inredningssaker, jag hjälpte till så mycket jag orkade men lämnade Lotta den sista timman. Det blev iallafall jätte fint:) Ska ta kort på det nu på lörda så får ni se. Och ni som kan får gärna kika förbi och se våra saker:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0