Mallorca

Jag och Tobbe bokade en impulsresa till Mallorca;) En weekend bara. Så vi åker den 18 maj och kommer hem den 21 Maj på kvällen. Flyger från Västerås så det är inte så lång körtid. Längtar;) Hoppas på bra väder bara:S
Vi har inte bokat hotell ännu men blir nog att göra det imorgon, vi tänkte ta halv pension, här är det första hotellet vi tittade på:
$ HotelName
Hotellet ligger vid stranden
PoolPool
Eller så blir det det här hotellet, vilket jag tror det lutar mest åt;) :
$ HotelNamePoolGeneral
Det ligger inte vid stranden men det tar 2 minuter att gå dit.
Så nu har jag beställt 3 bikinis från H&M också, vet inte varför jag gör så men jag beställer nya bikinis för varje resa, haha. Tycker aldrig att de sitter bra:S Hoppas det går bättre denna gång:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0