Måndag morgon

Måndag morgon, så skönt med sovmorgon, börjar kl 12 idag:)
Och idag vaknade jag med ett sug att blogga:S konstigt hur det svänger det där. 
Jag började blogga för 3 år sen tror jag, eller 4??? Min dröm har ju varit att få en stor välbesökt blogg, men jag kommer ingenstans, 200 läsare per dag är ju ingenting. Och att "fiska" läsare kräver ju en hel del jobb, man får lägga ner någon timme per dag, och har ju som sagt inte haft tid med det iallafall det senaste året.
Kanske får schemalägga bloggandet;) lägga ner iallafall 1 timmer per dag, det borde jag ju kunna få ihop tycker jag.
 
Hoppas ni inte har tröttnat allt för mkt på mig och min blogg, jag tror jag ska ge det en chans till, fast utan press.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0