Midsommar

Igår va de ju midsommar. Åkte först till svartå å käka tårta. Sen vidare till Helena där vi grillade, lekte lekar och festade;) var riktigt trevligt. Fick hälsa på alla hennes Goa djur oxå, bl.a en minigris, två hästar, kycklingar, kaniner, nakenkatt å nakenhundar. Så mysigt:) tobbe fick sig en ridtur också på en av hästarna typ halv 4 på natten! Haha, blev riktigt sent igår, va nästan uppe 24 timmar. Är ju förkyld också så idag är man rätt sleten;)
Ska ta å berätta å visa bilder om Gotland snart oxå, va ju där den 15-20.

Det bästa med gårdagen var att Madde å erik fick sin bebis! Hela 3 veckor för tidigt! Så blev en jätteliten å söt liten tös som ska heta Lovisa! Har sett bilder å hon är sååå go! Så får se när jag får komma å hälsa på dem, de har nog fullt upp nu så vill ge dem lite space å inte vara för på;) men längtar så tills jag får snosa bebis!!!
Vill oxå få min bebis tidigare än planerat, hihi, så man slipper vänta så länge;) men har en känsla av att jag säkert kommer gå över tiden bara för det. På måndag ska jag till kvinnomottagningen, vet inte vad de ska göra men antar att det har nåt med mitt bäcken att göra, kanske boka in tid för röntgen eller nåt (hoppas jag!) för läste på nätet att de röntgar efter vecka 36 så då kan de ju inte röntga på måndag..? Och på tisda blir det koll hos BVC igen å höra bebisen hjärta:)
Nu får tiden gå fort tycker jag!



Kommentarer
Madde

Lilla Lovisa då<3

Inte långt kvar för er nu Juh! Vem vet, kanske blir tidigare för er också ;-) Jag var ju också helt säker på att jag skulle gå över tiden för att de var första.
Jag säger de; Ha bb väskan redo ;-)

2013-06-29 @ 02:07:29
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0